Pages

Ads 468x60px

Sunday, July 3, 2011

Borang Pendaftaran Agen

PENDAFTARAN MELALUI ONLINE

  1. Pilih pakej yang anda inginkan.
  2. Buat pembayaran yuran pendaftaran melalui akaun bank yang disertakan.
  3. Isi dan hantarkan borang yang disediakan dibawah.
  4. Sms Pemberitahuan ke 0194641576 untuk mempercepatkan proses pendaftaran
  5. Selesai, serve akan menghantar ID anda melalui sms dalam 15 minit - 24 jam.

BAYARAN PENDAFTARAN SEUMUR HIDUP - PERCUMA MODAL RM5

SUPER MANAGER (SMG) = RM170 - PERCUMA HANDPHONE
MANAGER PLAN (MG) = RM110
ASSISTANT MANAGER PLAN (AM) = RM100
MASTER PLAN (M) = RM70
DEALER PLAN (D) = RM60
AGEN PLAN (A) = RM50
RETAIL PLAN (R) = RM40
FIRST RETAIL PLAN (FR) = RM30
SMART PLAN (SR) = RM20
ECONOMY PLAN (TR) = RM10

Bayaran (Bank In/Online Transfer)

Nombor Akaun: 159012673269
Nama: AMIN IZHAM BIN ABDUL RAZAK

—————————atau—————————–
Nombor Akaun: 1215-0052360-52-5
Nama: AMIN IZHAM BIN ABDUL RAZAK

—————————atau—————————–

Nombor Akaun : 11-03102-016505-9
Nama: AMIN IZHAM BIN ABDUL RAZAK

Selepas Membuat Bayaran, Sila Isi Maklumat Pada Borang Di Bawah:
Peringatan Maklumat Pembayaran Palsu Adalah Dilarang






Html email form powered by 123ContactForm | Report abuse



Adalah Dengan Ini :
  1. Saya faham bahawa MudahTopup2u.com merupakan website sah yang berdaftar dengan a&a MOBILE dan diberi kuasa untuk mendaftarkan agen dibawahnya.
  2. Saya setuju bahawa MudahTopup2u.com tidak akan bertanggungjawab jika saya mengalami kerugian samaada dalam perniagaan topup ataupun dengan syarikat.
  3. Saya setuju untuk membuat pembayaran seperti yang di tetapkan. Yuran pendaftaran sekali seumur hidup.
  4. Saya bersetuju tidak akan menggunakan nombor yang telah ditukar servis kepada syarikat telekomunikasi yang lain(converted number). (Cth: Pada asalnya no maxis tetapi telah ditukar kepada digi)
  5. Saya dengan sukarela menyertai MudahTopup2u.com setelah memahami dan menimbang secara matang.
  6. Saya sedar bahawa keahlian saya di a&aMOBILE akan disekat sekiranya saya melanggar syarat-syarat di atas.
  7. Saya berjanji akan mematuhi semua peraturan yang ditetapkan oleh admin MudahTopup2u.com dan syarikat a&aMOBILE dan sedia bertanggungjawab jika mengingkarinya. Saya menyedari bahawa peraturan-peraturan tersebut dibuat demi keselamatan saya dan semua agen website ini.